TONE EXCEL MALAYSIA

...kini anda dibayar menggunakan prepaid!

Get Adobe Flash player

Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan Tone Excel ini.

Daripada: Mazelan Abas, Petaling Jaya Selangor

Bulan 20 July 2010, adalah tarikh saya menyertai WOW Program Tone Excel ini, maka pada bulan inilah saya perlu berkongsi apa yang saya capai dalam 3 tahun ini dan juga apa tindakan di atas percapaian tersebut, samada ianya baik atau pun buruk.

1) Pendapatan Komisyen: Sekarang ini setiap 21hb setiap bulan (kadang-kadang cepat sikit, kadang-kadang lambat sikit) Tone Excel akan bank in kan komisyen lebih RM30,000 dalam akaun saya. Saya tak perlu buat apa2 lagi kerana ia telah jadi pasif/pencen income. Sebabnya saya telah mempromosikan simkad ini kepada rakan2 selama 3 tahun, dan sekarang saya menikmati hasil penat lelah tersebut. Contohnya pada bulan April 2013 sahaja, jumlah komisyen yang saya terima daripada program ini adalah RM33,200.00

2) Motivasi Sendiri: Pada 21hb July 2012, saya telah menghadiahkan diri saya sendiri dengan membelikan sebuah BMW 3-Series, bukan baru tapi 2ndHand, murah saja harganya, cuma saya beli kereta tersebut CASH dan ianya 100% datang dari komsiyen Tone Excel ini. Dan saya boleh berkata:

"Inilah hasil Bisnes Tone Excel yang saya buat selama 3 tahun dengan bermodalkan duit sebanyak RM80,
iaitu kereta sebuah BMW cash dan juga pencen sebanyak RM30,000 setiap bulan"

3) Jika anda ingin mengetahui bagaimana cara untuk mencapai apa yang telah saya capai di dalam Tone Excel ini, saya sedia berkongsi secara percuma, dengan satu syarat, telipon saya di 010-5232047, JANGAN SMS, kalau SMS, confirm tak jawab.



Bergambar kenangan dengan Abang Ishak.

Cuba lihat berapakah komisyen yang saya perolehi setiap 21hb dan dimasukkan terus kedalam akaun Maybank saya dari Tone Excel ini dengan modal permulaan sebanyak RM80 sahaja. Bermula dari July 2010.

Month
Jul-10 RM 59.30
Aug-10 RM 532.06
Sep-10 RM 1,293.03
Oct-10 RM 1,823.65
Nov-10 RM 2,675.12
Dec-10 RM 3,415.11
Jan-11 RM 3,716.73
Feb-11 RM 3,769.37
Mar-11 RM 3,971.57
Apr-11 RM 3,705.24
May-11 RM 4,127.73
Jun-11 RM 3,613.97
Jul-11 RM 3,912.87
Aug-11 RM 3,957.29
Sep-11 RM 3,825.21
Oct-11 RM 4,102.54
Nov-11 RM 4,334.57
Dec-11 RM 4,542.38
Jan-12 RM 5,237.25
Feb-12 RM 5,435.57
Mar-12 RM 6,486.23
Apr-12 RM 6,842.02
May-12 RM 9,657.42
Jun-12 RM 11,741.73
Jul-12 RM 13,384.83

Saya menaja orang lain secara aktif dan bersungguh sungguh sehingga July 2012, kerana bulan itulah genap 2 tahun saya mempromosikan Tone Excel ini. Saya berasa penat kerana rupanya dalam 2 tahun itu, saya dah sponsor 396 orang pada level-1. Selepas itu, saya berhenti menaja dan duduk  saje lah, sebab saya punya fikir, kalau saya berhenti menaja sekali pun, mesti saya dapat lebih kurang RM13,000 tiap-tiap bulan, sebab tiap2 bulan orang topup, saya boleh pergi memancing tiap2 hari. Saya rasa cukuplah rezeki saya banyak tu, tetapi, apa yang saya teka sangat jauh tersasar, cuba anda lihat komisyen yang saya perolehi selepas dari tarikh tersebut...

Aug-12 RM 14,625.60
Sep-12 RM 15,190.66
Oct-12 RM 16,707.48
Nov-12 RM 17,324.56
Dec-12 RM 18,784.73
Jan-13 RM 20,573.28
Feb-13 RM 21,852.49
Mar-13 RM 24,895.34
Apr-13 RM 33,201.43
May-13 RM 32,864.92
Jun-13 RM 40,402.63

IA SEMAKIN MEMBESAR DAN MULA TAK MASUK AKAL , anda terpaksa menerima komisyen yang banyak dari Tone Excel. Terima sahajalah... tolonglah !

Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan Tone Excel ini.









Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

ermm Dulu.....
Saya tidak yakin dengan program seperti ini. Tidak berkeyakinan untuk menjalankan program seperti ini. Tidak mempunyai pengalaman dan pengetahuan berkaitan dgn program ni, dan sedih, tidak pernah dapat duit seperti apa yg saya dapat dengan program Tone Excel ini....
         
Kini, saya dengan tunjuk ajar leader2 yang sentiasa membantu dan tidak kedekut ilmu. Saya banyak belajar bagaimana untuk berniaga. Saya telah memasuki alam lain yg tidak pernah saya bayangkan, keyakinan semakin bertambah, semangat sentiasa berkobar2, dan paling best dapat DUIT, modal rendah, hanya RM80 tetapi pendapatan saya setiap bulan adalah empat angka. Bisnes ni simple dan mudah, tidak susah untuk dijalankan, dengan syarat, kita mesti benar2 faham akan keseluruhan mengenai bisnes nie...

Yg seronoknya baru sehari saya join, saya borak2 dengan rakan sepejabat saya, tanpa bantuan apa2 bahan rujukan dan dengan hanya penjelasan yg saya rasa masih kurang menarik, rakan saya berminat dan terus mendaftar, dalam hati saya berkata WOW, hebatnya bisnes ni, ia telah membuka mata saya dan saya tidak tunggu lama untuk mengkaji dan belajar semua mengenai program ini. Alhamdulillah, disamping kerja yg sangat sibuk, hanya dalam masa 8 hari saya dah memperolehi 4 org downline..WOW.. dah balik modal. dan untung lagi.. seronoknya... Bagi saya, inilah perniagaan yang sangat mudah dan simple. Simkad digunakan oleh semua org malah kanak2 umur 9thn da mempunyai hp, so prospek sangat luas, tiada alasan untuk tidak berjaya, hanya org yng malas sahaja yang akan sentiasa berusaha mencari alasan.

Kini, baru beberapa bulan, saya dah memperolehi duit pencen 4 angka. Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi kerana memberi saya peluang untuk mengenali program ini. So apa tunggu lagi.. jom bersama2 kita mengejar impian hidup. Ingat, tidak ada duit jatuh dari langit, anda yg menentukan bagaimana ingin mencari sesuap nasi, sama ada dengan cara membanting tulang 24 jam sehari, bekerja hingga berpuloh tahun atau pun dengan cara mudah seperti di dalam Tone Excel ini....

JGN SAMPAI ANDA DIAJAK OLEH RAKAN ANDA.. ALANGKAH BAIKNYA SEKIRANYA ANDA YANG MENGAJAK MEREKA....

Terima Kasih .
SULAIMAN BIN ISMAIL
KUALA LUMPUR


Apa kata mereka yang menjalankan perniagaan Tone Excel ini.


Pandangan saya tentang program ini:

salam sejahtera..saya join Tone Excel pada 02.03.12...selama tempoh ini keahlian dalam jaringan saya sudah melebihi 350 org dan ini merupakan isyarat yang sangat jelas dan membuktikan program rujukan WOW Tone Excel ini semakin mendapat sambutan di kalangan pengguna-pengguna handphone...Modal yang rendah (RM80.00 saja), syarikat yang kukuh, faedah insuran RM100K, pemberian point untuk tebus tiket air asia , cabutan bertuah setiap bulan, income pasif,  dan macam-macam lagi faedah yang menarik dan sukar dilepaskan ...dan yang paling penting produk kita adalah produk keperluan yang mana  kita mesti top up setiap bulan...dan sasaran saya dalam tempoh 1 tahun akan datang saya yakin boleh mencapai tahap bebas kewangan dengan mudah dan senang..insyallah...ikut saja panduan yang diberi oleh sifu kita tuan Mazelan Abas....betullah pesanan orang tua-tua...sikit sikit lama lama jadi bukit....

Ayuh rakan-rakan yang belum join Tone Excel....sama ada anda join atau tidak anda tetap top up telefon anda tapi tak ada pulangan melainkan lenyap begitu sahaja....dalam Tone Excel..kita sangat gembira sebab kita mengguna telefon... kita dibayar pula.. .luarbiasa...1 love Tone Excel.....

Terima Kasih .
Yahya @ Yahya Vun Suhaimi
KUDAT, SABAH





Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Salam sejahtera.
1) Kelayakan dlm perniagaan ini ada dua: umur mesti 12 tahun dan keatas & mempunyai handphone (hp). Hp adalah suatu produk keperluan dan sukar kita nak jumpa org Malaysia yang berumur 12 tahun dan keatas, tidak pakai hp. Inilah potensi pasaran kita dan lebih 33 juta hp telah didaftarkan setakat ini.

2) Modalnya sebanyak RM80 sekali seumur hidup adalah sangat halus, bila kita bandingkan apa yg akan kita akan perolehi. Ramai sangat pengguna2 hp yg mampu utk mencuba perniagaan ini jika dibandingkan perniagaan2 konvensional dan MLM yg lain.


3) Kursus lengkap tentang perniagaan ini ada di dlm internet di bawah kelolaan Sifu Mazelan Abas. Kalau yg tiada komputer, buku tentang bagaimana nak mulakan perniagaan in yg lengkap telah di sediakan oleh Sifu Mazelan.

4) Maintenance bulanan dlm perniagaan ini hanya RM20 sahaja. Kebanyakkan bil bulanan hp kita melebihi RM20 dan kalau kita tak buat perniagaan ini, kita pasti akan menggunakan hp hampir setiap hari.

5) Biasanya org yg mengguna hp akan dapat 3 perkara: bercakap, bersms & berinternet. Tetapi pengguna SimKad Tone Excel mendapat 7 perkara: bercakap, bersms, berinternet, insuran kemalangan RM100 ribu, bila topup akan mendapat point yg boleh ditukarkan kpd tiket kapal-terbang, mendapat corporate rate di Tune Hotel di seluruh dunia & lesen utk berniaga.

6) Outlet utk topup ada di merata-rata tempat di seluruh tanah air. Pengguna bila hendak topup, mereka tak akan cari kita sebab kita bukan penjual topup. Bayangkan bila kita sedang tidor, duit masuk sebab org yg kita kenal & yg tidak kita kenal sedang guna hp. Luar biasa perniagaan ini. Hebat WOW.

7) Syarikat Tune Talk memang kukuh kerana pemegang saham terbesarnya adalah Celcom & Tune Ventures.

8) Pelan pemasaranya sangat mudah utk difahami & mudah diduplikasi.

Akhir sekali, kami ingin mengucapkan jutaan terima kepada Tone Excel & kerana menyediakan platform untuk kami berniaga. Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada upline kami En Ishak Din kerana banyak membantu selama ini & especially to Sifu Mazelan yg menyediakan sistem terbukti berkesan untuk seluruh ahli Tone Excel di Malaysia.


Pn Jahlilawati Abu Bakar
Selangor
Juara Penaja Terhebat May 2013




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Saya amat tertarik dengan program Tone Excel yang menyediakan platform termudah untuk kita capai impian kita semua iaitu suatu pelan PENCEN yang mudah, berkesan yang berkekalan, insyaAllah.

Ia bukan sahaja tersangat murah malahan pelan yang paling mudah difahami serta boleh diikuti oleh semua pengguna handphone di Malaysia in (kini ada lebih dari 26 JUTA pengguna handphone keseluruhannya di Malaysia & semakin bertambah). Pelan ini juga sesuatu keperluan iaitu 'talian telefon bimbit' sama seperti Maxis, Celcom, Digi namun pelbagai kelebihan yang sangat menarik menjadikannya sesuatu yang boleh menarik kesemua pengguna telefon mudah alih di Malaysia mula menggunakan sistem ini.

Terima Kasih .
DAZARUL Hj. MOHD BADARUDIN
Ipoh Perak




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Assalamualaiku/salam satu malaysia...

Syukur Alhamdulilah..saya baru saja  menyertai program bisnes Tone Excel ini pada 8hb Mei 2013, WOW !!!.. keputusan nya hebat sekali, pelannya cantik dan menarik, amat mudah di jalankan, dan amat mudah di terima orang ramai, tak sama dengan bisnes yang saya pernah ikut sebelum ini, jika dibuat bersungguh-sungguh kita akan dapat limpahan downline yang ramai, komesin masuk setiap hari laju, pendapatan bertambah setiap hari, kerana bisnes ini adalah satu keperluan, semua orang menggunakan prepaid prabayar amat mudah sekali, dengan penerangan yang mudah orang akan jadi ahli dengan mudah dan seterusnya menjalankan perniagaan ini seperti kita menjalankannya, tidak mustahil satu hari nanti kita akan berjaya seperti orang yang telah berjaya dalam bisnes ini. jom join bisnes ini..

" Bermula di sini untuk Berjaya "

Terima kasih
Adnan Joldi
Sandakan Sabah




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia. Saya menyertai program Wow Tone Excel ini kerana kekuatan produknya adalah untuk keperluan setiap orang.  Syukur Alhamdulillah berkat semangat dorongan isteri, keluarga dan rakan2, saya teruskan mempromosi/menaja program ini tanpa rasa jemu. Program ini sangat mudah untuk difahami dan maintenennya tidak beban jika dibandingkan dengan produk2 lain. Alhamdulllah respon prospek juga positif dan sekurang2nya dapat memberi peluang kepada masyarakat berniaga/side income tanpa modal yang besar. Oleh itu saya sarankan agar kita jadilah pengguna bijak seperti saranan kerajaan. Sebagai ahli komuniti Tone Excel dan kita sebagai pengguna mendapat faedah seperti PA Insuran / Tiket Air Asia dan Pendapatan (RM). Terima kasih Tone Excel

Terima Kasih .
FAIZAL BIN JALAL
IPOH PERAK
Juara Penaja Terhebat April 2013




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Saya Mohd Nasir Bin Atan No Ahli 128875 No HP 010 5222986 Pada tanggal 01 01 2013 saya di perkenal program ini oleh SUPRAMANIAM A/L SINNIAH. Pertemuan ini berlaku di sebuah kedai kopi masa diperkenalkan saya percaya tak percaya tergerak dihati nak cuba program ini. Setelah saya cuba program  ini pada bulan Jan 2013 saya dapat menaja seramai 35 orang, pada bulan Feb 2013 saya dapat menaja seramai 50 orang dengan menyertai program Tone Excel ini.
Perlindungan insurans RM100.000.00
Mendapat Komisen fast track sebanyak RM1700 (85 orang), dan dapat pula hadiah penaja paling ramai bulan Feb ini RM500.
Terima Kasih kepada  Tone Excel
Terima Kasih kepada Tuan Mazelan Abas .

Terima Kasih .
MOHD NASIR BIN ATAN
Kluang Johor.
Juara Penaja Terhebat Febuary 2013



Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Secara ringkasnya, telah banyak  bidang perniagaan yang telah saya  ceburi, tetapi semuanya tidak mencapai target yang saya inginkan.  Namun saya  tetap  tidak berputus asa dan terus berusaha, sehinggalah saya diperkenalkan oleh seorang rakan iaitu En. Mazelan bin Abas dalam bisnes Tone Excel.  Setelah  saya faham  dengan penerangannya,  saya tidak menoleh kebelakang lagi,  kerana saya  nampak perniagaan ini mampu memberikan sesuatu impak yang terbaik kepada saya untuk jangkamasa yang panjang.  Saya telah menceburi bidang ini lebih kurang 1 tahun dengan modal yang rendah dan plannya yang mudah serta ringkas, maka pendapatan yang saya perolehi sememangya diluar jangkaan.
Dengan adanya gabungan dari isteri, anak-anak serta rakan-rakan yang  sama-sama berkongsi menggunakan program ini dan mengalakkan mereka menarik lebih ramai ahli-ahli baru maka bisnes ini dapat berkembang maju dari sasaran yang saya jangkakan.   Alhamdulilah, dengan berkat usaha yang tidak mengenal  jemu dan menolak semua kata-kata negativ maka semuanya menjadi kunci dan semangat untuk saya terus berjuang dalam bisnes ini.  Bisnes ini juga dapat mengiratkan lagi kasih sayang antara keluarga dan hubungan silatulrahim antara rakan-rakan kita.  Rebutlah peluang ini dengan sebaik mungkin, kerana PELUANG YANG TERBAIK HANYA DATANG SEKALI DALAM HIDUP KITA.  jangka leka kerana seminit yang kita abaikan akan memberi peluang dan ruang kepada orang lain.....jom sama-sama kita serta " BISNES TONE EXCEL YANG SEMAKIN HARI  SEMAKIN BERKEMBANG".....terima kasih yang tidak terhingga kerana join bisnes ini.......berminat hubungi saya.......INSYALLAH.

Terima Kasih .
Mohamad Yusof Mohd Rashid
Seri Kembangan, Selangor.




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Salam sejahtera. Saya menyertai program Tone Excel ini pada bulan April 2012. Terima kasih kepada sahabat lama saya iaitu saudara Gardan Guntis kerana telah memperkenalkan Tone Excel. Pertama kali saya melihat video tentang program Tone Excel...saya terkejut dan amat teruja...bagaimana selama ini saya tidak tahu tentang Tone Excel...??? sedangkan program ini sudah wujud sejak tahun 2010...??? Tanpa berfikir lama, saya terus beli sekeping simkad Tone Excel. Sudah join, saya pun mula kempen...bermula dengan isteri saya...lepas tu, adik-beradik saya...saudara terdekat...jiran sebelah...kawan. Syukur...sambutan amat positif, walaupun ada juga yang negatif...itu perkara biasa bagi saya. Setakat ini, pencapaian saya belum sehebat kawan-kawan yang lain. 
Sebelum ini, saya menghabiskan kredit handphone lebih kurang RM100 sebulan (duit terbang hangus begitu sahaja...hmmm...). Sekarang ini, dengan komisyen yang saya dapat daripada Tone Excel...saya boleh cover kredit handphone keluarga saya...kan best tu...dapat top up percuma. Saya akan terus berkempen tentang program ini kerana saya yakin bahawa simkad Tone Excel adalah pilihan yang TERBAIK. Kepada kawan-kawan yang belum menyertai program Tone Excel, saya menyokong 100% agar segera menyertai program ini...luangkanlah masa anda untuk mengenali Tone Excel. Sebagai pengguna handphone, memang RUGI berterusan jika tak nampak kebaikan program Tone Excel...program ini memang banyak faedahnya...jadi pengguna yang BIJAK.

Terima Kasih .
Jolikon @ Marinus Gitam
Penampang, Sabah




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Pada 12 December 2012, ialah tarikh saya menyertai program ini yang diperkenalkan oleh Christine Low. Mulanya, saya tidak faham  dan tidak yakin dengan program ini. Disebabkan saya tidak perna mendengar prepaid card boleh mendapatkan komisen, tetapi saya nampak kejayaan kawan-kawanya.Selepas itu, saya berusaha memahami semua polisi Tone Excel. Dalam masa satu bulan ini, saya promosikan produk ini dengan semua kawan-kawanya, keluarganya.

Bulan inin saya berjaya mendapat 16 downline dalam masa sebulan ini.Saya akan berusaha lagi untuk mendapatkan lagi banyak downline dalam tahun 2013 ini.Saya mengucapkan ribuan terima kasih Tone Excel memberi peluang untuk saya mencapai kejayaan yang cemerlang.

Terima Kasih .
NELLY TING SIEW TSIEU
JOHOR BAHRU, JOHOR
Juara Penaja Terhebat Disember 2012




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Pertama kali saya terjumpa program ini hanya sekadar baca intro sahaja. Tetapi apabila email masuk hari demi hari tiba-tiba hati ini terasa ingin membaca lebih mendalam lagi apa yang menarik sangat program ni. Apabila saya dah mula baca,melihat video,memahami langkah demi langkah serta kelebihan yang terdapat dalam program Tone Excel ini,saya dah mula rasa tertarik & ternyata ianya sangat berbeza berbanding dengan program-program yang lain. Hampir 1 bulan lebih saya meneliti & melihat perkembangan program ini,hari demi hari saya tengok ada sahaja orang yang dah join,ini yang buatkan hati saya mula terbakar. Saya makin tak boleh sabar lebih-lebih lagi apabila saya cerita pada keluaga tentang konsep program ini & mereka mula yakin & berminat untuk join.
Pada mulanya saya telah buat tempahan melalui online kerana tidak tahu penaja terdekat yang boleh saya beli simkad tersebut. Tetapi pos agak lewat sedikit tiba membuatkan saya semakin tidak sabar untuk menerima simkad tersebut. Saya terus menghubungi en.Ishak & bertanyakan tentang simkad Tone Excel. Beliau memberitahu bahawa beliau ada menjual simkad tersebut. Tanpa berlengah lagi saya terus ke rumahnya pada petang tersebut untuk mendapatkan 2 keping simkad. Selang dua hari kemudian saya telah membeli satu lagi simkad Tone Excel dari en.Ishak. Kini saya sudah mula menikmati bonus kerana telah memperkenalkan program Tone Excel ini kepada keluarga & bakal menerima komisyen apabila mereka topup nanti.

Jika anda rasa RM80 untuk simkad ini dapat mengubah hidup anda,keluarga anda & dapat menambah nilai hidup lebih ramai lagi orang diluar sana,sertailah & bantulah mereka kerana lebih ramai yang tidak akan tahu jika di kawasan/wilayah anda sendiri tidak bantu mereka memperkenalkan tentang bagusnya program Tone Excel ini untuk mereka.

"JADIKAN HIDUP ANDA LUAR BIASA & BUKAN LAGI HIDUP BIASA-BIASA SEPERTI DULU"


Terima Kasih .
SHAHRIL RIDZUAN YUSOF
PUCHONG SELANGOR




Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program Tone Excel ini:

Saya berterima kasih terutama suami saya dan rakan2 yang telah banyak membantu dan menyokong saya, dalam pencarian ahli baru tone excel serta bantu saya jadi juara penaja bulan november 2012 walau pun saya baru jadi ahli pada 12/11/2012.

Saya pernah buat mlm tetapi banyak ahli yang tidak mampu mengekalkan  rmxxx ke atas utk mendapat bonus. dengan program ini top up sekurang-kurangnya rm20/bulan pun dah ok, itu pun untuk air time sendiri.

Sehingga hari ini sudah melebihi 125 ribu menyertai program ini. juta2 lagi belum jadi ahli, woooooooow……... pasti kita boleh. Terima kasih Tone Excel, tidak pernah saya mendapat bonus seperti ini, dalam masa sesingkat ini.

Terima Kasih .
NANCY BINTI KIMA
KOTA KINABALU SABAH
Juara Penaja Terhebat November 2012

Search

Current Time

Penaja Anda

FAISAL JASMI

IDP: 138635

Pusat Bandar Putra Permai, Seri Kembangan, SELANGOR

 

Mobile: 017-571-0310

watsap: 010-517-0310

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Donate Elite

Tangan yang memberi itu lebih mulia dari tangan yang menerima

 USD

TE (M) Members

M91-M-143459 ZAHIDIN

M91-M-143573 AZIZAH

M91-M-144549 NOR ATIQAH

M91-M-144788 YUSLIZA

M91-M-146288 ZAID

M91-M-147604 FAKHIRAH

M91-M-148516 ASIAH

M91-M-150538 NORLIZA

M91-M-167767 HAMIDAH

M91-M-171271 AMER ALI

M91-M-172679 NAZLUDIN

M91-M-175059 MUJIBURAHMAN

M91-M-181455 AZLINA

M91-M-183660 MOHD AZLI

M91-M-188041 MOHD PAUZI

M91-M-197053 SARIMAH

M91-M-288819 HAIRIYA

M91-M-296941 ISKANDAR

M91-M-302671 SAIFUL AZWAN

M91-M-316277 AZHARI

M91-M-146304 ROSENAWATIE

M91-M-146878 AZNOM

M91-M-149067 MOH ANAS

M91-M-149145 ARINA

M91-M-149911 ZAITON JAINULL

M91-M-151728 MOHAMAD AZWAN

M91-M-151809 MOHD ZULFAKAR

M91-M-155279 MOHAMAD HAZMI

M91-M-158701 JOEHAN CLAY

M91-M-161718 AZAM ZAILANI

M91-M-161801 ABDUL MUQSID

M91-M-171398 BASHEER AHAMED

M91-M-175131 MUJIBURAHMAN

M91-M-186130 SITI AISHAH

M91-M-189741 NENGSI

M91-M-190292 SHAIFUDDIN

M91-M-190722 AM NORIAH

M91-M-198138 SURIANI

M91-M-210921 SARIPAH

M91-M-242010 NUR FARAH

M91-M-248301 ZAITON

M91-M-289208 WAN AMIERRUL

M91-M-149470 ARINA

M91-M-157719 MUHTAZAM

M91-M-158297 MOHD NAZRI

M91-M-158299 NORHAYATI

M91-M-158352 MOHD SANUSI

M91-M-158435 MUHD SANUSI

M91-M-158443 NIK OTHMAN

M91-M-158881 ROSLEE

M91-M-158929 KAMAROZAMAN

M91-M-159154 EZAZLI

M91-M-161063 SYARMILA

M91-M-161069 SYARMILA

M91-M-161707 NOOR DIN

M91-M-166713 TAUFIK

M91-M-169425 CHE ROHAYU

M91-M-174236 MOHAMAD FAIZAL

M91-M-175021 ABDUL HALIM

M91-M-175041 NUR FARAHIM

M91-M-177095 MOHAMAD PICKIRY

M91-M-178024 MUJIBURAHMAN

M91-M-179785 IBRAHIM

M91-M-182814 MOHD AZIYAN

M91-M-192901 A RAHIM

M91-M-205112 IZZAT AIMAN

M91-M-205179 MANSOR

M91-M-219071 KAMARULZAMAN

M91-M-223319 NOOR AZLINA

M91-M-235026 MOHAMAD NAZRI

M91-M-235767 HASRI

M91-M-250196 NURHAYATI NABIHAH

M91-M-250470 AHRINI

M91-M-252192 ZAKARIA

M91-M-269224 NUR INSYIRAH

M91-M-308942 ABDUL JALIL

M91-M-328907 RAZNILIZAN

Jurubahasa